Wednesday, November 23, 2011

Amigo Amidos Problemo Peninghoo

Berdasarkan tajuk diatas,sila baca petikan yang disediakan dan sediakan rumusan berdasarkan petikan tersebut.
Haha,masalah btoi la budak ni,dok buat gaya jawab PMR pulak...heeee :D
heyoooo!!!lamanya tak mnuliskan kata2 didalam blog ini..ahaks~terasa rindu pulak di hati.
ehem ehem, first nak habaq,dulu aku busy study utk PMR then,aku lupa teroih kata aku ada blog.ahaha,makn maggi banyak budak ni ..smpai la kawan2 aku dok tnya aku ada blog ke dak,
bru aku tersedaq aku ada blog,tp still malas lagi nak bukak blog ni haa..kan??terok btui aku punya kemalasan.
Depa tnya aku punya blog,konon nak 'bergoyang,I Follow,I Follow' la kan.Tp,aku bg la alasan y mmbodohkan diri sndiri jgak kata aku lupa aku punya url.hahaha~sorry kawan2,sy mmbohongi kalian :P
so,hari ni..aku rajin pulak nak mmbukakkan blog aku dan menuliskan didalamnya.Sebab dlm blog boleh tulis panjang mna yg aku suka.
Tak macam facebook.. (gila ramai meluat aku tulis bnyk status dalam facebook)
hmmm,skrang ni aku ada bnyak masalah yg aku rsa macam terok la tp tak tau la kat org lain.
1)aku malas nak pi skolah dah sjak PMR habih..:D
2)aku malas nak makan nasi;hidup aku hnya makan maggi,maggi dan maggi...
3)rambut aku dh rsa mcm nak gugur sdikit demi sdikit gara2 makan maggi..*ulalalallala*
4)aku tak leh tidoq malam skng ni.
5)asai aku tidoq,yg msuk mimpi aku ialah crita hantu,dan aku akn jd bomoh.. gila seram kan??hahaha bengong btui
6)tangan aku sgt gatai nak tulis status dlm fb.*yg ni masalah jugak kpd kawan2 aku d fb,masalah depa adalah bosan nak bca news feed,sbb dkt news feed tu asai muka aku ja tulis status*
7)aku tgh addicted dgn novel.*alaf21 aku xlayan la ni,aku cari yg cerita dia bt ala2 korean love ja*
8)hutang mcm menimbun ja...
9)masalah aku ni aku tak tau bila leh selesaikan.
10)masalah aku ni makin kronik dr sehari ke sehari.
tu kan?10 masalah aku....kau ado??? macam na la aku nak mengendalikan masalah aku ni haaa...~serius ,aku pening gilo..

No comments:

Post a Comment