Wednesday, November 23, 2011

Permulaan Kisah

Assalamualaikum :)
heee,tak perlu perkenalkan nama disini,hahaha -->bajet formal?uhh ==' plisss~
ni blog aku yg kedua selepas yang pertama aku tak ingat dia punya url (????)
sungguh terserlah kebodohan disitu.Maaf!haha
Well,habaq pi la umoq sat.aku ni sweet15 <3
hikhik,baru habih PMR yang menyeksa jiwa,tunggu result,cuti sekolah,merdeka,bebas!!!
hmmm...rindu gila kat blog,sbb lama gila aku tak tulis kat blog ,huhuhuhu
asik2 tulis status kat facebook ja smpai ramai la rasa nak tulis surat ugutan bunuh kat aku,fed up ttiap2 kali nws feed depa penuh nama aku 'NoorHana Laili Abdul Basari had updated her status'.
Seterusnya,sbenarnya aku nak maki orang .upss!nak mengutuk orang sbb aku dh bengang gilo babi dh ni.babi pun tak gila mcm aku.huhuhuhu.
maka,aku nak la tulis kat sini,aku tgh geram kat someone,somebody,something tu :P
dak,benda skang ni komen aku tu sbnarnya nak menasihat tapi ntah la aku ni nampak ja mcm nak nasihat tp cm cari gaduh kut.==' apa2 la.
makanya,aku pun bg la nasihat yg aku rasa mcm nasihat tu,tapi ada pulak hamba Allah yg mcm terasa.oh,k..malas nak mention nama n what ever stuff yg mengaitkan beliau.hmm
ntah la..bnda lama dh dlm 2-3-4 hari yg lepas.haha,aku pun tak igt dh.
lalalalala~hmm

No comments:

Post a Comment